Мудра Ірина, канд. наук із соц. комунікацій, викладач кафедри журналістики та засобів масової комунікації Інституту права та психології
Національного університету «Львівська політехніка».

Кіца Мар’яна, канд. наук із соц. комунікацій, викладач кафедри журналістики та засобів масової комунікації Інституту права та психології Національного університету «Львівська полі техніка».

Мова статті — українська.

Просування книг журналістів у ЗМІ

Анотація: Розглянуто способи ефективного просування книг авторства журналістів за допомогою мас-медіа. Показано, як редакції ЗМІ підтримують книги своїх працівників. Наведено рекомендації, які допоможуть журналістам ефективно просувати свої праці у пресових виданнях та соціальних мережах.
Ключові слова: книги, журналісти, ЗМІ, видавництва, соціальні мережі, просування.

Повний текст статті


Список пристатейної літератури:

  1. Петренко Г. Світлана Павелецька, «1+1 медіа»: «Книжковий ринок набагато закритіший, ніж телевізійний» [Електронний ресурс] / Галина Петренко // Детектор медіа. — Режим доступу: http://detector.media/rinok/article/119390/2016-10-05-svitlana-paveletska-11-media-knizhkovii-rinok-nabagato-zakritishii-nizh-televiziinii/.
  2. Стельмах І. Українці активно купують книгу про ведення партизанської війни [Електронний ресурс] / Ірина Стельмах // Радіо «Свобода». — Режим доступу: https://www.radiosvoboda.org/a/26883801.html.
  3. Фіалко Д. Мар’яна Савка, «Видавництво Старого Лева». Як зробити книговидавничий бізнес успішним [Електронний ресурс] / Дарина Фіалко // Експресо. — Режим доступу: https://espreso.tv/article/2017/01/27/maryana_savka_golovnyy_redaktor_quotvydavnyctva_starogo_leva quot.
  4. Wojciech. 9 prostych sposobów na promocję własnej książki [Електронний ресурс] / Wojciech. — Режим доступу: http://www.pogotowiewydawnicze.pl/9-prostych-sposobow-na-promocje-wlasnej-ksiazki/.